۲ مدال طلا و ۴ برنز حاصل کار کمانداران ایران از کاپ آسیا

11:20 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۴۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۴ مدال برنز از کاپ آسیا شد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، روز پایانی مسابقات کاپ آسیایی تایلند پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر در فینال مسابقات با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۵ مقابل مالزی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

محمدصالح پالیزبان در فینال مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نکویی در دیدار رده بندی مقابل بنگلادش با نتیجه ۲۳۲ بر ۲۲۶ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در دیدار رده بندی مقابل قزاقستان با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۱۵ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

حسام‌الدین کوثر در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند مردان مقابل کمانداری از هند پس از تساوی ۱۴۷-۱۴۷ در تیر طلایی موفق شد به برتری دست پیدا کند و صاحب مدال برنز شود.

گیسا بایبوردی در دیدار رده‌بندی مسابقات کامپوند زنان مقابل کمانداری از تایلند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در پایان مسابقات کاپ آسیایی تایلند، تیم تیراندازی با کمان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و ۶ مدال برنز شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *