ورود مجلس به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در زمینه اختلال در حمل و نقل بار مسافران

11:48 - 27 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۹۷۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قطعا مجلس در صورت بروز و تکرار مشکلات در زمینه حمل و نقل بار برخی شرکت‌های هواپیمایی به این نقیصه ورود خواهد کرد.

- سه شنبه شب بود که پرواز تهران مشهد شرکت آتا با شماره ۵۶۱۹ پس از سوار کردن مسافران در هواپیما به دلیل عجیب اضافه بار علاوه بر تاخیر در سوار کردن مسافران یک ساعت و ۳۰ دقیقه مسافران را در داخل کابین با تهویه خاموش محبوس کرد و همین وضعیت منجر به درگیری مسافران با کادر پرواز شد.

اما مسئله عجیب‌تر اینجا بود که این ایرلاین در ادامه بار مسافرانش را نیز در تهران جا گذاشته و راهی مشهد شده است.

پیگیری‌ها نشان داد این اولین باری نبوده است که این مشکل رخ می‌دهد و در پرواز‌های داخلی و خارجی این شرکت مسبوق به سابقه است.

در همین زمینه اصغر سلیمی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به تخلفات برخی از شرکت‌های هواپیمایی در زمینه تحویل بار از مردم اظهار داشت: شرکت‌های هواپیمایی باید در زمینه تحویل بار مردم دقت بیشتری از خود به خرج داده و در این زمینه تکالیف خود را به درستی انجام دهند.

وی تأکید کرد: این شرکت‌ها نباید به بهانه‌های مختلف، از تحویل بار مردم امتناع کنند یا با تاخیر بدست آن‌ها برسانند
این نماینده مجلس تاکید کرد: این رویکرد و رفتار حتماً از سوی برخی از شرکت‌های هواپیمایی نباید به یک روال تبدیل شده و باید اینگونه مسائل به سرعت مورد اصلاح قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین شرکت‌های هواپیمایی نباید محموله و بار مردم را مردم و مشتریان خود را به صورت ناقص جابجا کنند تا این فرایند مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند.

سلیمی تاکید کرد: قطعاً در صورت بروز و تعدد این قبیل مشکلات در شرکت‌های هواپیمایی مجلس حتماً به این مسئله ورود پیدا کرده و جهت رفع این مشکلات از مسئولین شرکت هواپیمایی برای پاسخگویی دعوت به عمل خواهد آورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *