رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسامی: ۱۴۰۰ بدترین سال زندگی‌ام بود/ استقلالی‌ام

0:57 - 03 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۳۸۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وزنه‌بردار بانوی کشورمان گفت: سال ۱۴۰۰ اصلاً سالی خوبی برای من نبود و بدترین سال زندگی‌ام بود.

پوپک بسامی، ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در گفت‌وگو با میزان درباره اتفاقات سال ۱۴۰۰ اظهاراتی داشت که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

*سال ۱۴۰۰ چطور سالی بود؟

بدترین سال زندگی‌ام بود.

*چطور؟

بدترین اتفاق وزنه‌برداری در سال ۱۴۰۰ برایم رخ داد. به همراه تیم ملی بزرگسالان کشورمان، اوایل سال در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور ازبکستان حاضر شدم که عملکردم ضعیف بود. برای موفقیت در این رقابت‌ها برنامه داشتم و خوب تمرین و تلاش کرده بود، اما بر خلاف انتظارم با شکست روبرو شدم.

*برد و باخت جزیی از مسابقه است، مگر اتفاقات دیگری هم رخ داد؟

بعد از ناکامی در مسابقات کارم (پرستاری) را هم از دست دادم و دچار افسردگی شدم. زخم معده گرفتم و یک عمل جراحی انجام دادم. کاملاً انگیزه‌ام را برای وزنه‌برداری از دست دادم و در مجموع ۱۴۰۰ اصلاً سال خوبی برای من نبود.

*از روحیه‌ای که در شما سراغ داریم، هیچ‌گاه از تلاش و کوشش دست برنمی‌دارید؟

بله، بعد از چند مدت توانستم انگیزه را در خودم ایجاد کنم و دوباره به تمرینات وزنه‌برداری برگردم و به حال خوب قبلی خود برسم.

*بهترین خاطره در زندگی؟

خانواده‌ام را بیشتر از قبل ببینم.

*وزنه برداری بانوان در سال ۱۴۰۰ چطور بود؟

امسال وزنه‌برداری بانوان عملکرد خوبی داشت. خانم‌ها در عرصه‌های بین‌المللی رکوردهای ملی زیادی را جابه‌جا کردند و چند مدال رنگارنگ گرفتند. بعد از گذشت ۴ سال از آغاز رسمی وزنه‌برداری بانوان، حالا می‌توانیم بگوییم که بانوان کشورمان در این رشته ورزشی به نقطه پر رنگی رسیدند که حرفه‌ای شده‌اند و از آن سطح آماتور درآمده‌اند.

*برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌ای دارید؟

برای سال آتی خیلی برنامه دارم. مسابقات کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو را پیش رو داریم که ان‌شاءالله در یکی از این رقابت‌ها که شرایط بهتری داشته باشم شرکت خواهم کرد و سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم.

*فوتبالی هم هستید؟

فوتبال‌های مهم ایران و جهان را نگاه می‌کنم چون خیلی هیجان دارد.

*طرفدار کدام تیم هستید؟

از بچگى طرفدار استقلال بودم. آبی‌پوشان امسال نتایج درخشانی کسب کرده‌اند و با اختلاف ۶ امتیاز در صدر جدول هستند. امیدوارم امسال بعد از سال‌ها جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *