۳۵ مددجوی زندان‌های گلستان آزاد شدند

14:56 - 26 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۸۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
۳۵ مدجوی زندان‌های گرگان و گنبدکاووس استان گلستان عصر امروز با کمک خیران آزاد شدند و شب عید در کنار خانواده‌های خود خواهند بود.

- حیدر آسیابی در مراسم آزادی این مددجویان در مسجد گلشن گرگان گفت: ۳۵ مدجوی زندان‌های گرگان و گنبدکاووس استان گلستان عصر امروز با کمک خیران آزاد شدند و شب عید در کنار خانواده‌های خود خواهند بود مجموع بدهی این مددجویان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن را خانواده خیر مرحوم رحمتی و مرکز نیکوکاری مسجد گلشن تامین کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان  افزود: بخشی از این بدهی هم توسط خود مددجویان به صورت نقد و اقساطی پرداخت می‌شود و بخشی هم از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: امسال با کمک و همراهی مردم و خیرین و تلاش ستاد دیه استان، در مجموع ۶۵۰ مددجوی زندان‌های گلستان آزاد شدند همچنین امسال با پادرمیانی اعضای شورا‌های حل اختلاف استان، اولیای دم در ۲۱ پرونده از اجرای حکم قصاص صرف نظر کردند و فرصت زندگی دوباره به محکومان بخشیدند.

آسیابی در ادامه این مراسم به اقدامات دستگاه قضایی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان هم اشاره کرد و گفت: سرکشی مستمر از خانواده‌های مددجویان زندانی و رفع مشکلات معیشتی آنان با کمک خیرین و گروه‌های جهادی از جمله این اقدامات است.

رئیس کل دادگستری گلستان  افزود: امروز مرمت و بهسازی کامل خانه یکی از خانواده‌های زندانیان گرگان با اهتمام مدیرکل زندان‌های استان، به پایان رسید و اعضای این خانواده سال نو را در خانه بهتر آغاز می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *