سرلشکر سلامی: امنیت پایدار مرهون هم افزایی‌های مستحکم سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است

14:43 - 26 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۸۷۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه گفت: وجود امنیت پایدار و فراگیر و آرامش مثال زدنی در میهن اسلامی مرهون هماهنگی، همکاری و هم افزایی‌های مبارک و مستحکم سازمان‌ها و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور تحت تدابیر و منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بوده که اعتماد معنادار آحاد ملت ایران را رقم زده است.
- بنا به اعلام روابط عمومی سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان (ع) را به حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات تبریک گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات.

فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و ایام تجلیل از مجاهدت‌های حماسی و افتخار آمیز وزارت اطلاعات در پایدارسازی امنیت کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان مومن، متعهد و فداکار آن مجموعه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تردیدی نیست در شرایط پرتهدید امروز که جای جای عالم به ویژه منطقه راهبردی غرب آسیا تحت تأثیر سیاست‌ها، راهبرد‌ها و طمع ورزی‌های قدرت‌های استکباری با مخاطرات متنوع امنیتی روبرو است، وجود امنیت پایدار و فراگیر و آرامش مثال زدنی در میهن اسلامی مرهون هماهنگی، همکاری و هم افزایی‌های مبارک و مستحکم سازمان‌ها و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور تحت تدابیر و منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بوده که اعتماد معنادار آحاد ملت ایران را رقم زده است.

خدای سبحان را به شکرانه این نعمت بزرگ حمد و سپاس می‌گویم و تداوم توفیق و سربلندی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در جامعه اطلاعاتی کشور برای انجام ماموریت‌های حساس وخطیر محوله در صفی واحد و مقتدر، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) و تبعیت از فرامین رهنمود‌های نورانی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاهش طلب می‌کنم.
 
 


برچسب ها: سپاه پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *