ساغلام: حق تراکتور باخت نبود/ به بازیکنانم فقط ۵ روز استراحت دادم

17:45 - 26 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۸۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در رختکن هم به بازیکنان گفتم که پنج روز فرصت استراحت دارند و پس از بازگشت از تعطیلات باید با تمام وجود و حداکثر توان برای تیم کار کنند.

- ارطغرل ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از بازی آلومینیوم اراک با اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*هر دو تیم مدت زمان طولانی بود که نمی‌توانستند به پیروزی برسند. بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و ساختار دفاعی را در آن منطقه از زمین سازماندهی کرده بودیم تا از توپ‌های به دست آورده، موقعیت سازی کنیم.

*رقیب در نیمه اول تنها روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد. نیمه دوم برای ما بهتر شروع شد؛ به طوری که حمله‌هایی تدارک دیده و صاحب موقعیت شدیم. صاحب یک ضربه پنالتی هم شدیم که می‌توانست بازی را به نفع ما تمام کند؛ اما متاسفانه همچون بازی با شهر خودرو نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

*اگر پنالتی‌مان گل می‌شد، ادامه بازی برای ما آسان‌تر بود. متاسفانه در شلوغی داخل محوطه جریمه روی یک اشتباه گل دریافت کردیم. حق ما باخت نبود و این موضوع ناراحتمان کرده است.

*در رختکن هم به بازیکنان گفتم که پنج روز فرصت استراحت دارند و پس از بازگشت از تعطیلات باید با تمام وجود و حداکثر توان برای تیم کار کنند. متاسفانه کارمان را خودمان سخت کردیم، از صمیم قلب می‌گویم که با کمک خداوند، ما از پس این کار بر می‌آییم و تراکتور را از این شرایط دشوار رها خواهیم کرد. به حریفمان نیز بابت کسب پیروزی تبریک می‌گویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *