پاشایی: تعجب می‌کنم که می‌گویند داوری ایراد داشت/ فوتبال روز خوب و بد دارد

17:35 - 27 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۸۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در ضد حمله اگر خیلی خوب کارها را انجام می‌دادیم با توجه به اینکه در طول هفته روی این موضوع برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه خیلی بالاتر از این می‌شد.

- حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید.

*تمام برنامه‌هایی که در طول هفته و تمرینات داشتیم، بچه‌ها در این بازی مو به مو اجرا کردند و واقعا از آن‌ها تشکر می‌کنم. به بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم که خوب دویدند و به خوبی کارهای تاکتیکی را انجام دادند. سه امتیاز این بازی فوق‌العاده حائز اهمیت بود. در کنار یک دیدار تاکتیکی، هوشمندانه و خیلی قوی نتیجه را هم به سود خودمان کردیم.

*از همین جا به مردم خوب اصفهان، تمام طرفداران خوب ذوب آهن، کارمندان و کارگران شرکت تبریک می‌گویم و امیدوارم این سه امتیاز عیدی خوبی برای آنها باشد. 

*باید به افشاریان تبریک جانانه‌ای بگویم بابت انتخاب این تیم داوری. منصوریان و کمک‌هایش فوق‌العاده عالی و باشرافت قضاوت کردند. تعجب می‌کنم که می‌گویند داوری ایراد داشت. خیلی خوب و قوی داوری کردند.

*در ضد حمله اگر خیلی خوب کارها را انجام می‌دادیم با توجه به اینکه در طول هفته روی این موضوع برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه خیلی بالاتر از این می‌شد. باید به ربیعی و کادرفنی مس رفسنجان بابت این تیم خیلی خوب تبریک بگویم اما فوتبال روز خوب و بد دارد. امروز هم ما روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *