رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: امروز از یک صخره سخت گذشتیم/ نگاه‌مان فقط به لبخند هوادار آبادانی است

18:34 - 27 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۸۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم تا آخر لیگ مصدومی نداشته باشیم و با همین فشار تمرینی جلو برویم.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید.

*ان‌شاالله خدا خودش برنامه ریزی کند این بیماری کرونا که تبدیل به دلتا و بعد امیکرون شد، ادامه پیدا نکند و تشریفش را از کره زمین ببرد.

*بازی بسیار جانداری بود. جدا از اینکه ما و پیکان در ویترین تبلیغات نیستیم، خیلی بازی خوبی بود. می‌دانستم بسیار سخت باید مقابل این تیم بازی کنیم. با تیم مجتبی حسینی در بازی رفت هم که بازی کردیم، دچار اشتباه شدم و دو صحنه گل آن‌ها را ندیدم.

*نیمه دوم مالکانه بازی کردیم و موقعیت‌های کمی به حریف دادیم. در صورتیکه در آبادان از ما بهتر بودند. این در ذهنم مانده بود. مجتبی حسینی تیم بسیار خوبی دارد که آن را به تیم خودمان تشبیه می‌کنم.

*امروز دو صنعت نفت یا دو پیکان با هم بازی داشتند. هرکدام غفلت می‌کردند و دوندگیشان کم بود، قطع به یقین تیم حریف گل می‌زد. بازی هم یک گل بیشتر نداشت. هر دو تیم شانس داشتیم. هر توپی گل می‌شد با توجه به ساختار دفاعی و حمله‌ای دو تیم بعید می‌دانم گل دوم زده می‌شد.

*تقسیم امتیاز کردیم و در جدول همچنان پشت سر هم هستیم یک پله بالاتر و با یک امتیاز اختلاف پیکان را بالای سر خودمان داریم. بچه‌های ما تقریباً فصل سختی را پشت سر گذاشتند. ۲۳ بازی اول ما خیلی سخت بوده، بدنسازی نکردیم و تمرینات‌مان را بسیار فشرده انجام دادیم.

*ان‌شاءالله تا آخر لیگ مصدومی نداشته باشیم و با همین فشار تمرینی جلو برویم. بچه‌ها وقت دارند ۳-۴ روز خودشان را ریکاوری کنند و کنار خانواده‌هایشان باشند. بازی بسیار سختی با تیم خوب سپاهان داریم. این تیم به لحاظ بازی شناور یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ما است. البته بازی کردن در آبادان با اصفهان متفاوت است، اما با تمام احترام به سپاهان نگاه می‌کنم. امروز از یک صخره سخت گذشتیم نه امتیاز جمع کردیم و نه امتیاز دادیم.

*از حالت تیم خارج و تبدیل به یک خانوده شده‌ایم. نگاه‌مان فقط به مسیر لبخند هوادار آبادانی است. هر وقت بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم از آن هفته با تمام وجود لذت می‌بریم. امروز نتوانستیم خوشحال‌شان کنیم، اما خدا را شکر ناراحت هم نشدند، چون بیرون از خانه بازی کردیم.

*در طی هفته با تیم تمرین می‌کنیم شما با توجه به عملکرد گذشته و اسمش این سؤال را می‌کنید، ولی در طول هفته با توجه به فشردگی که روی شروین بزرگ بود و او مریضی سخت امیکرون را حدود یک ماه و نیم پیش پشت‌سر گذاشته بود تصمیم کار فنی این بود که به رضا جزیره شانس داده شود و خیلی هم از او راضی بودیم.

*یک موقعیت صددرصد هم خودش برای خودش درست کرد. شروین هم وقتی وارد زمین شد تأثیرگذار بود. در کل ما مثل خیلی از دوستان نیستم که اگر سه بازیکن‌مان نباشند داد و فریاد راه بیندازیم که این را ندارم، آن را ندارم! ۲۶ بازیکن قبراق و در کنار آن‌ها ۱۰ بازیکن زیر ۲۱ سال داریم که در کنار هم ۳۶ نفر می‌شوند. هر کدام وارد زمین می‌داشتند تفاوتی نداشت. تیم یکدستی داریم اصل کار ساختارمان است که باید جلو برود. شروین نباشد، رضا، رضا نباشد علی امیری، او نباشد احمد شریعت‌زاده، در کل ساختار نباید تغییر پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *