بررسی مشکلات نمایندگان شکات ۲ پرونده کثیرالشاکی در جریان ملاقات مردمی اخیر دادگستری استان تهران

21:08 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۷۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل و سایر مسئولان قضایی استان تهران در جریان آخرین ملاقات مردمی این هفته خود، با ۱۲۰ نفر از مراجعان ملاقات کردند و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

-طبق اعلام رسانه و ارتباطات دادگستری استان تهران، در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، آخرین جلسه دیدار مردمی علی القاصی، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در سال جاری و در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی در مجتمع‌های قضایی و نواحی دادسراها، تسریع در اجرای احکام صادره و بکارگیری دقت مضاعف در رسیدگی به پرونده ها، اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران بود.

رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۲۰ نفر از مراجعان در آخرین ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری تهران در سال جاری
مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری، جعفر داراب‌خانی معاون قضایی و رییس حوزه ریاست دادگستری تهران، حاجی‌پور معاون قضایی و معاون نظارت و پیگیری، نعمت‌الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رئیس کل و دبیر کمیسیون عفو تخفیف و تبدیل مجازات، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و محسن مدیر روستا معاون دادستان تهران با مراجعان ملاقات و ضمن بررسی درخواست‌ها دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آن‌ها و در چارچوب قانون صادر کردند.

شایان ذکر است؛ واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعانی که دارای پرونده‌های قضایی در حال رسیدگی در سطح استان تهران می‌باشند، به‌صورت ارسال پیامک نشست‌های دیدار مردمی را به‌صورت مستمر و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

بررسی مشکلات نمایندگان شکات ۲ پرونده کثیرالشاکی

نمایندگان شکات دو پرونده کثیرالشاکی موسوم به «ماموت دیزل» و «سایپادیزل» با جعفر داراب‌خانی، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران دیدار و مشکلات حقوقی و قضایی خود در فرایند رسیدگی به این دو پرونده را مطرح کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی نمایندگان این دو پرونده کثیرالشاکی، دستورات لازم را در جهت تسهیل فرآیند‌های رسیدگی قضایی به این دو پرونده صادر کرد.

بررسی مشکلات نمایندگان شکات ۲ پرونده کثیرالشاکی در جریان ملاقات مردمی اخیر دادگستری استان تهران

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *