وزیر دفاع: پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مؤلفه‌های برجسته آیت‌الله علوی‌‎گرگانی بود

15:52 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۶۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: تواضع، ساده‌زیستی، اخلاص، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از ویژگی‌ها و مؤلفه‌های برجسته شخصیت آیت‌الله علوی گرگانی بود.
- بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در پیامی درگذشت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال فقیه عالیقدر و مرجع تقلید حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمدعلی علوی گرگانی (رحمت‌الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.

این عالم متقی و پرهیزکار، عمر با برکت خود را در ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم‌السلام) سپری کرد و با تربیت شاگردانی متعهد و مکتبی و تألیف کتب و آثار ارزنده دینی، خدمات ارزشمند و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت.

تواضع، ساده‌زیستی، اخلاص، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از ویژگی‌ها و مؤلفه‌های برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر بود.

اینجانب فقدان این عالم فرهیخته و مجاهد نستوه را به عموم ارادتمندان و مقلدان و حوز‌های علمیه و تمامی وابستگان خصوصاً اهالی انقلابی و متدین گلستان تسلیت عرض کرده و علو درجات برای آن فقید سعید را مسئلت دارم.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *