قالیباف سالگرد بمباران شیمیایی نودشه کرمانشاه را گرامی داشت

12:42 - 25 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۵۸۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی نودشه کرمانشاه گفت: یاد و خاطره شهدای بمباران سال ۶۶ در این شهرستان را گرامی می‌داریم.
- محمدباقر قالیباف در پایان رفع ایرادات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: خدمت همه همکاران عزیز خداقوت عرض و پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: همچنین گزارش تصمیمات و اقدامات هیئت‌رئیسه مجلس در سه ماهه سوم اجلاسیه دوم در سامانه مجلس قابل دسترسی است و نمایندگان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی نودشه کرمانشاه گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران سال ۶۶ این شهرستان که بیش از ۱۲۰ نفر شهید و مجروح تقدیم شد، جا دارد یادی از این عزیزان کنیم.

قالیباف اظهار کرد: در سال جدید آغاز جلسات علنی مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان است و طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، اولین روز جلسه علنی مجلس در روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه خواهد بود.

وی گفت: همچنین جلسات مجلس در سال جدید در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و به دلیل ایام ماه مبارک رمضان جلسه علنی مجلس از ساعت ۸:۴۵ آغاز می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بعدی مجلس ساعت ۸:۴۵ روز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *