محصص: استقلال و پرسپولیس بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارند/ احتمال اینکه دربی صفر - صفر شود بسیار کم است

12:04 - 26 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۵۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: هر دو تیم در خطوط دفاعی از بهترین‌های لیگ هستند.

مرتضی محصص در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار دربی روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: دو تیم از لحاظ ذهنی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و انگیزه مضاعفی برای پیروزی بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس موج می‌زند. هر تیمی که در شرایط روحی و روانی بالاتری قرار داشته باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهد داشت. امیدوارم در روز پنجشنبه شرایط جوی آب و هوایی خوب باشد تا شاهد یک دیدار زیبا باشیم.

وی افزود: هر دو تیم در خطوط دفاعی از بهترین‌های لیگ هستند، شاید پرسپولیس گل‌های بیشتری خورده باشد یا امتیازات کمتری نسبت به استقلال دارد، اما این تیم از بهترین‌های ایران است و بازی کردن مقابل این تیم راحت نخواهد بود. نقطه عطف این دو تیم هافبک‌های دفاعی آن‌ها هستند که نقش مهمی در این بازی خواهند داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه اضافه کرد: احتمال اینکه این دیدار صفر صفر شود بسیار کم است و قطعا در این دیدار گل خواهیم داشت. پیش‌بینی می‌کنم ضربات ایستگاهی در این دیدار نقش مهمی در گلزنی دو تیم داشته باشد. همانطور که دیدیم هفته گذشته پرسپولیس روی دو کرنر به گل رسید.

محصص در پایان خاطرنشان کرد: هواداران اندکی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند، بسیار خوش شانس هستند. پیش‌بینی پایانی من این است که این بازی بسیار زیبا خواهد شد و امیدوارم روز خوب فوتبال ما باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *