تالار‌های پذیرایی برای احیا و شروع به کار مجدد نیاز به حمایت دارند

9:00 - 28 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۵۶۰
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران، گفت: در حال حاضر تالار‌های پذیرایی تعطیل نیستند، اما آن تعدادی که هنوز فعال‌اند برای احیا و شروع مجدد کار خود نیاز به زمان و حمایت دارند.
خسرو ابراهیمی‌نیا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت فعلی تالارهای پذیرایی با توجه به ورود سویه جدید کرونا، گفت: تالارهای پذیرایی با توجه به اعلام ستاد کرونا عملاً یک سال و نیم تعطیل بودند و این در حالی است که تالارهای پذیرایی مجموعه‌ای هستند که ده‌ها شغل را در خود جا دادند که برای حفظ آن‌ها حتی در زمان تعطیلی هم‌ده‌ها میلیون تومان باید هزینه کنند.

به گفتهٔ وی به دلیل طولانی شدن زمان شیوع بیماری کرونا که حدود ۲ سال طول کشید متأسفانه اکثر صاحبان تالارهای پذیرایی ورشکست شدند و زندگی خود را ازدست‌دادند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران، بیان کرد: در حال حاضر تالارهای پذیرایی باز هستند، اما عملاً ۸۰ درصد آن‌ها یا تغییر شغل دادند و یا از گردونهٔ انتفاع خارج‌شده‌اند و درصد باقیمانده نیز فعالیت مستمر و دائمی ندارند.
 
ابراهیمی نیا اظهار کرد: از طرفی با جایگزینی باغ‌ها و محل‌های دیگر برای برگزاری جشن‌ها تقاضا برای برگزاری مراسم درتالارهای پذیرایی به‌شدت کاهش‌یافته است.

این مقام مسئول صنفی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر تالارهای پذیرایی تعطیل نیستند، اما آن تعدادی که هنوز فعالیت می‌کنند برای احیا و شروع مجدد کار خود نیاز به زمان و حمایت دارند که امیدواریم این مشکلات به‌زودی حل شوند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *