رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش امنیت در زندان‎ زنان انگلیس

17:26 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۳۳۶
زندان زنان در انگلیس به دلیل عواملی از جمله سطوح بالای خشونت با ناامنی مواجه است.

- اداره بازرسی زندان انگلیس در سال ۲۰۲۱، بازرسی غیرمنتظره‌ای را از زندان زنان «فوستون هال»، که یک زندان در منطقه «دربی شایر» است، و کمتر از ۳۰۰ زندانی دارد، انجام داد.

به گزارش پایگاه «اس‌اس‌ای»، گزارش بازرسی به این نتیجه واضح رسید که امنیت در این زندان ضعیف است و پایین‌ترین ارزیابی از یک زندان زنان در انگلیس طی ده سال پس از معرفی سیستم درجه بندی امنیت زندان‌ها به حساب می‌آید.

مشخص شد که شرایط این زندان از زمان بازرسی انجام شده قبلی در سال ۲۰۱۹، در تعدادی از موضوعات بدتر شده است؛ از آن زمان، همه‌گیری کووید-۱۹ تقریباً هر بخش از زندگی عمومی و خصوصی را تحت تأثیر قرار داده است؛ با این حال، هیچ یک از چهار زندان زنان دیگر که در همان دوره مورد بازرسی قرار گرفتند، همان رتبه «کمترین رکورد» را دریافت نکردند.

این گزارش می‎گوید که فقدان ایمنی در هر زندانی نگران کننده است با این حال، در زندان زنان در انگلیس فقدان ایمنی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، چرا که زنان در زندان آسیب پذیر هستند.

بازرس این زندان‌ها دریافت که ایمنی زنان در زندان «فوستون هال» به دلیل عواملی از جمله سطوح بالای خشونت، زور ناروا توسط کارکنان زندان و مراقبت نامناسب از زنان در بحران به خطر افتاده است.

در زمان بازرسی، ۳۰ درصد از زنان در این زندان گفتند که احساس ناامنی می‌کنند؛ از طرفی، میزان خشونت علیه کارکنان بسیار بالا بود و در مقایسه با زمان بازرسی قبلی به میزان قابل توجهی افزایش یافته بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *