رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ویژه برنامه‌های شبکه‌های رادیویی استانی صداوسیما در نوروز ۱۴۰۱

17:30 - 23 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۱۲۲
شبکه‌های رادیویی استانی صداوسیما نوروز ۱۴۰۱ را در گستره ایران با گلچینی از شادترین برنامه‌های رادیویی جشن می‌گیرند.

- طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۱ توسط اداره کل صدای استان‌ها و مراکز استانی رسانه ملی تهیه شده است که در این ایام از شبکه‌های استانی و سراسری پخش شود.

بر این اساس ۷۰ موضوع به عنوان محور‌های اصلی برنامه‌های رادیویی نوروزی در نظر گرفته شده که شامل شروع خوب در سال جدید، آرزو‌های مردم در هنگام تحویل سال، چهره‌های ماندگار و بزرگان محلی، بهار طبیعت تا بهار قرآن (با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان)، سخنان و رهنمود‌های بزرگان و عالمان دینی، آیات و روایات، طنز‌های زیبا و شنیدنی تامینی و تولیدی، آیتم‌های مردم ساخت با محوریت خاطرات نوروزی، ترانه‌ها و نغمه‌های بهاریه، قصه‌ها و حکایات جذاب محلی، حال و هوای نوروز در خانه‌های سالمندان و صله رحم در شرایط شیوع بیماری کرونا خواهد بود.

مجموعه این محور‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه، گزارش و تولیدات ویژه روی آنتن می‌روند و در این بین همکاری سیما، فضای مجازی و رادیونما نیز بر غنای کار‌ها خواهد افزود.

پخش رنگین کمانی از ویژه برنامه‌های سال تحویل از رادیو‌های استانی با بخش‌های جذاب و شنیدنی از گوشه و کنار کشور با نگاه ویژه به روستا‌ها به همراه پخش ده‌ها قطعه موسیقی تولیدی مراکز استانی صداوسیما ویژه نوروز از ۲۷ اسفندماه در دستور کار شبکه‌های رادیویی استانی قرار دارد.

تولید بسته‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری با عنوان «ایران جذاب»، برنامه‌های کوتاه با نام «یک نکته، یک حدیث» شامل احادیث و روایات مختلف در مورد اهمیت صله رحم، پاکیزگی و مسائل اجتماعی و فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است..

«بهار در آبادی» عنوان برنامه کوتاه دیگری است که به صورت اختصاصی به روستا‌های هر استان می‌پردازد و هدف از آن، معرفی جاذبه‌های گردشگری، زیبایی‌های طبیعی و زندگی روستانشینان با توجه به آیین‌های گوناگون و خرده فرهنگ‌هاست.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *