ذخیره کالا‌های اساسی استان تهران در شب عید مطلوب است

15:01 - 23 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۱۰۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید را تشریح کرد و گفت: ذخیره کالا‌های اساسی در استان مطلوب است.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ذخیره کالا‌های اساسی به میزان کافی در انبار‌ها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم‌های گشت و نظارت متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نسبت به فعال سازی گشت‌های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید نمایند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره تامین کالا‌های اساسی در سطح استان عنوان کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالا‌های اساسی را تسهیل و قیمت‌ها در سطح بازار را متعادل می‌کند.

عسگری سپس گفت: برخورد قانونی بامتخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت‌ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می‌شود.

گفتنی است در ادامه جلسه با اعلام تامین ۳ هزار تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان تعیین شد.
 

برچسب ها: شب عید میوه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *