بیش از یک هزار و ۶۰۰ زندانی سال گذشته از زندان های استان کرمانشاه آزاد شدند

12:03 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۲۸۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی یک هزار و ۶۴۹ زندانی از زندان‌های استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت:زندانی کردن افراد بحران‌های روحی و روانی فراوانی را بر افراد، خانواده‌ها و جامعه تحمیل می‌کند و حل این بحران می‌تواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.
پرویزتوسلی زاده در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه بر اساس دستورات رییس قوه قضاییه باید از ورود کسانی که ضرورتی ندارد وارد زندان شوند جلوگیری کنیم، تاکید کرد: زندانی کردن افراد بحران‌های روحی و روانی فراوانی را بر افراد، خانواده‌ها و جامعشه تحمیل می‌کند و حل این بحران می‌تواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از آزادی یک هزار و ۶۴۹ زندانی از زندان‌های استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت: زندانی کردن افراد علاوه بر مشکلاتی که برای شخص زندانی بوجود می‌آورد، خانواده این افراد را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم روزی برسد که زندان‌ها خالی از افراد باشد، گفت: مجموعه قضایی استان کرمانشاه تمام تلاش خود را جهت برخورد با اشرار به کار گرفته است و هرگز به آن‌ها اجازه سلب آسایش مردم را نخواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد و گفت: باید به سمتی برویم که جمعیت زندان‌ها مدیریت شود و تنها برای جرایم با اهمیت که چاره‌ای جز زندان ندارد، افراد وارد زندان شوند.

توسلی زاده در ادامه ضمن اشاره به برخورد قاطع با مجرمین حرفه‌ای تاکید کرد: برای ایجاد امنیت در استان کرمانشاه بسیار وقت می‌گذاریم و هر دو هفته یکبار با سایر متولیان امنیت در این زمینه جلسه داریم. همگان بدانند در برخورد با مجرمین خطرناک و اشرار هیچ گذشتی نخواهیم داشت و جای این افراد قطعا در زندان است و هرگونه مرخصی و موارد ارفاقی برای این افراد ممنوع است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *