رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکل ۲۲ واحد تولیدی در استان آذربایجان غربی بررسی و مرتفع شد

14:15 - 07 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۲۸۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته مشکل ۲۲ واحد تولیدی بررسی و مرتفع شد و رفع مشکلات تعدادی دیگر از این واحد‌ها در حال اقدامات اجرایی است.
- ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس دستگاه قضا در خصوص پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دستگاه قضایی آذربایجان غربی در سال گذشته بر رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای و سخت گیری قانونگذار در تعطیلی این نوع واحد‌ها اقدامات قاطعانه‌ای انجام داده است.
 
وی تاکید کرد: همچنین در جهت جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی و حمایت از اشتغال موجود در کشور و ممانعت از ایجاد بحران‌های کارگری، نیز اقدامات مثمر الثمری صورت گرفته است.
 
وی در ادامه به اهتمام مجموعه قضایی استان آذربایجان غربی به حمایت از تولید و واحد‌های تولیدی پرداخت و گفت: در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت قضایی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری در استان، ضمن بازدید میدانی از این واحدها، مشکلات این واحد‌ها در ۲۸ جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با دعوت از مالکین واحد‌های تولیدی، مدیران عامل بانک و مدیران کل ادارات مربوطه مطرح و حاصل ۱۰۴ مصوبه این جلسات مرتفع شدن مشکل ۲۲ واحد تولیدی بود و رفع مشکلات تعدادی دیگر از این واحد‌ها در حال اقدامات اجرایی است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *