ثبات قیمت ماهی در آستانه شب عید/ قیمت مرغ متعادل است

8:00 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۸۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مسئول آبزیان اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: بازار ماهی در آستانه شب عید ثبات داشته و قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.
فخرالدین احمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضای ماهی در آستانه بازار شب عید، گفت: بازار ماهی در آستانه شب عید ثبات داشته و قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.
 
وی افزود: در حال حاضر قیمت ماهی قزل آلا ۶۱ هزار تومان، ماهی آزاد پرورشی ۲۸ هزار تومان، ماهی سفید پرورشی ۵۵ هزار تومان، ماهی شیر ۱۸۰ هزار تومان، ماهی حلوا ۱۴۰ هزار تومان و ماهی سفید دریایی ۱۴۰ الی ۲۰۰ هزار تومان نسبت به سایز ماهی به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

مسئول آبزیان اتحادیه فروشگاه پرنده و ماهی در خصوص وضعیت عرضه و تقاضای مرغ بیان کرد: باتوجه به تمهیداتی که برای بازار شب عید در نظر گرفته شده مرغ تنظیم بازاری توزیع شده و قیمت مرغ متعادل است بنابراین در حال حاضر مرغ با قیمت متعادل به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

احمدی اظهار کرد: در حال حاضر مرغ دولتی کیلویی ۲۰ هزار تومان است که در سطح شهر توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین مرغ نداریم همچنین نرخ مصوب مرغ گرم نیز کیلیویی ۳۱ هزار تومان بوده که در سطح شهر ۲۹ الی ۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *