پیروزی تیم برادران عالمیان در گام نخست گرند اسمش سنگاپور/ حذف بانوان ایران با شسکت مقابل رقبا

14:36 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۸۱۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
براداران عالمیان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های تنیس مردان گرند اسمش سنگاپور برابر تیم میزبان به برتری دست یافتند.

- مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های دونفره تنیس مردان گرند اسمش سنگاپور با تقابل برادر عالمیان در مصاف با دو نماینده کشور میزبان (پانگ و چوا) با حساب ۳ بر صفر به سود نمایندگان ایران خاتمه یافت.

برادران عالمیان در گیم اول ۱۱ بر ۹ حریف را شکست دادند، این بازی درگیم دوم با حساب ۱۲ بر ۱۰ به سود نوشاد و نیما به اتمام رسید و گیم سوم نیز با نتیجه ۱۱ بر ۶ به نفع ایران پایان یافت.

بدین ترتیب نوشاد و نیما عالمیان در مرحله یک هشتم پایانی باید با نادور دارنده رنکینگ ۱۳۶ و آدام سوزودی با رنکینگ ۱۱۱ دنیا از مجارستان روبرو شوند.

تیم دونفره شیما صفایی و مریم صامت در مصاف نفسگیر با دونفره پلان و زاهاریا از رومانی با حساب ۳ بر ۲ مغلوب و از دور مسابقات دوبل فیدر دوحه قطر کنار رفتند.

نمایندگان تنیس روی میز ایران علیرغم اینکه گیم اول با حساب ۱۱ بر ۸ پیروز میدان شدند در گیم دوم ۱۱ بر ۴ بازی را واگذار کردند. بار دیگر در گیم سوم ۱۱ بر ۷ از حریف پیشی گرفتند، اما در دو گیم متوالی ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر ۵ مغلوب نمایندگان رومانی شدند.

همچنین قبل از این مسابقه تیم دوبل مهشید اشتری و ندا شهسواری در مصاف با نمایندگان کره جنوبی با حساب ۳ بر صفر شکست خوردند از دور مسابقات کنار رفتند.

در این دیدار نمایندگان تنیس روی میز ایران در دو گیم ۱۱ بر ۸ و در گیم سوم ۱۱ بر ۶ مغلوب حریف سرسخت کره جنوبی خود شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *