۳۰۰ زندانی از زندان‌های استان کرمانشاه آزاد شدند

16:24 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۸۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در مراسم آزادی ۳۰۰ نفر از زندانیان استان کرمانشاه گفت: در برخورد با مجرمان خطرناک هیچ گذشتی نداریم.
- آیین آزادسازی ۳۰۰ زندانی استان کرمانشاه به مناسبت اعیاد شعبانیه در قالب طرح احرار به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان و با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص)، مدیران ارشد استان و جمعی از زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اینکه هیچ مکتبی مانند اسلام برای رفع مشکلات مردم اهمیت قائل نشده است، افزود: مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که حاکمیت باید برای آسان کردن امور مردم تلاش کند که برگزاری این مراسم هم یکی از مصداق‌های حل مشکلات مردم و تحقق فرمان، ولی امر مسلمین است که به همت سپاه و بسیج حقوقدانان اجرایی شده است.

پرویز توسلی زاده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که راه شهید سلیمانی را یک مکتب معرفی کرده اند، افزود: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سه خصوصیت دارد؛ شجاعت، تدبیر و اخلاص. اگر مدیران ما این خصوصیات را سرلوحه تصمیمات و انجام کار‌های خود قرار دهند، تمام مشکلات حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مدیریت دادگستری استان، همواره تلاش کرده ایم در مسیر بصیرت که لازمه همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت است، حرکت کرده و تصمیمات را بر اساس تدبیر، شجاعت و اخلاص اجرایی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم کاهش جمعیت کیفری تأکید کرد و گفت: باید به سمتی برویم که جمعیت زندان‌ها مدیریت شود و تنها برای جرایم با اهمیت که چاره‌ای جز زندان ندارد، افراد وارد زندان شوند.

وی افزود: بر اساس دستورات رئیس قوه قضاییه تا ضرورت نداشته باشد نباید کسی را زندانی کنیم و تحول زمانی ایجاد می‌شود که افراد کمتری زندانی شوند و پرونده‌های کمتری تشکیل شود.

توسلی زاده در پایان ضمن اشاره به برخورد قاطع با مجرمان حرفه‌ای تاکید کرد: برای ایجاد امنیت در استان بسیار وقت می‌گذاریم و هر دو هفته یکبار با سایر متولیان امنیت در این زمینه جلسه داریم و همگان بدانند در برخورد با مجرمین خطرناک و اشرار هیچ گذشتی نخواهیم داشت و جای این افراد قطعا در زندان است و هرگونه مرخصی و موارد ارفاقی برای این افراد ممنوع است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *