حمید نعمت‌الله: از انرژی و بازیگری خوب زنده‌یاد علی سلیمانی حیرت می‌کردم

12:02 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۷۴۳
شب گذشته برنامه «بسته پیشنهادی» با موضوع نام نیک روی آنتن رفت و با توجه به توصیفاتی همکاران و دوستان زنده یاد علی سلیمانی در این مدت از این بازیگر او به عنوان نمونه ای از نام نیک انتخاب شده بود.

- شب گذشته برنامه «بسته پیشنهادی» با موضوع نام نیک روی آنتن رفت و با توجه به توصیفاتی همکاران و دوستان زنده یاد علی سلیمانی در این مدت از این بازیگر او به عنوان نمونه ای از نام نیک انتخاب شده بود.

در این برنامه سهیلا جوادی همسر و سبا سلیمانی دختر علی سلیمانی در استودیو حاضر شدند و از خاطران این بازیگر سخن گفتند.

حمید نعمت الله کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه بسته پیشنهادی درباره آشنایی با زنده یاد علی سلیمانی بیان کرد: خوشحالم که در این برنامه شرکت دارم چون نتوانستم در مراسمش شرکت کنم و این تاسف همیشه با من بود.

وی در پاسخ به مژده لواسانی درباره شروع همکاری با این بازیگر عنوان کرد: سلیمانی از بازیگرانی بود که من قبل از اینکه با او کار کنم می گفتم چقدر بازیگر خوبی است و به کار نقش های مختلف می آید. به همین دلیل علاوه بر سریال «وضعیت سفید» و فیلم «بی پولی» در دو تله فیلم دیگر با او همکاری کردم.

کارگردان سریال «وضعیت سفید» درباره بازیگری سلیمانی تصریح کرد: از کارش کیف می کردیم. بازیگران معدودی هستند که می دانید همیشه خوب هستند و در هر حالتی می توان به آنها تکیه کرد و سلیمانی اینگونه بود او به معنی واقعی کلمه بازیگر است و کار را بلد است. در رگ و پی اوست خوب گریه می کرد، می خندید، شوخی می کرد و سکوت داشت. این مدل بازیگران که نمایش گری را بلدند کمیاب هستند، اینها حقیقت است و برای این برنامه تعارف نمی کنم.

وی در بخش دیگر درباره اخلاق کاری سلیمانی بیان کرد: علی سلیمانی خیلی شاد و پرانرژی بود و من حیرت می کردم از این همه انرژی. همیشه حالش خوب و مثبت بود و همیشه رفیق و همراه بقیه بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *