رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسیدگی به ۸۰ شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‌شود

11:46 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۷۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع به آن‌ها صادر شد.
- بنا به اعلام مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی بحرینی در جلسه شورای مدیران ICT استان اظهار کرد: در این سفر از واحد‌های تابعه وزارت در استان از جمله پست، پست بانک و .. توسط کارشناسان بازدید شد و جمع بندی کلی از عملکرد ادارات تابعه صورت گرفت.

وی در خصوص میز خدمت حوزه ارتباط مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دو روز در محل اداره کل پست استان تشکیل شد و نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستا‌ها و وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آن‌ها صادر شد.

رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه از عملیات اجرایی ساخت پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بازدید کرد و گفت: پارک‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای دارند که از جمله مزایا فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات زودبازده بودن آن است و سرمایه گذاری و اجرایی کردن پروژه‌های این حوزه منجر به توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد بود.

وی همچنین افزود: ایجاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی استان از طریق فعالیت در حوزه‌های فناوری اطلاعات و استارتا پ‌ها است.

 نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه سفر به دیدار خانواده شهید رستم صادقی رفت و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *