رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: دفتر ویژه پیگیری پرونده‌های خاص در دادگستری استان تشکیل می‌شود

16:42 - 21 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۵۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: دفتر ویژه پیگیری پرونده‌های خاص در دادگستری استان آذربایجان غربی تشکیل می‌شود، وظیفه این دفتر پیگیری وضعیت پرونده‌های مهم استان است.
- ناصر عتباتی در سی و چهارمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: در موضوعات حقوقی و قضایی که بین قضات بدوی و تجدید نظر اختلاف نظر و رویه وجود دارد با بررسی کارشناسانه توسط قضات مجرب با راهبری معاونت منابع انسانی دادگستری استان تصمیمات واحد اتخاذ تا هم در روند رسیدگی‌ها تسریع شود و هم در کار مردم گره نیفتد و در نزدیکترین زمان ممکن به حق خود برسند.
 
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در قسمت دیگر از صحبت‌های خود از معاونان ناظر حوزه‌ها خواست در خصوص پرونده‌های مهم حوزه‌های تحت نظارت با حساسیت ویژه ورود و اقدامات آن را پیگیر باشند.

عتباتی از تشکیل دفتر ویژه پیگیری پرونده‌های خاص در دادگستری استان خبر داد و افزود: وظیفه این دفتر پیگیری وضعیت پرونده‌های مهم استان است تا با لحاظ فاکتور‌های دقت سرعت و صحت مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گیرد.

وی در خصوص پرونده‌های کثیرالشاکی استان و بررسی دقیق اتخاذ تصمیم در سریع‌ترین زمان نسبت به این پرونده‌ها دستور برگزاری جلسه هماهنگی برای بررسی پرونده شرکت لوتوس در شهرستان نقده را صادر و از تدابیر رئیس محترم دادگستری، دادستان شهرستان میاندوآب و رئیس شعبه کیفری ۲ میاندوآب در پرونده کثیرالشاکی حوزه میاندوآب تقدیر کرد.
 
در ادامه جلسه اعضای شورای معاونین به بیان گزارشی از روند اقدامات انجام شده درحوزه معاونت خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *