رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حقی: بزرگترین مشکل نداشتن دوچرخه‌های به‌روز است/ فدراسیون نسبت به بودجه‌اش برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته

6:45 - 22 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۵۵۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: اگر بتوانیم در چند مسابقه بین‌المللی دیگر تا آغاز بازی‌های آسیایی شرکت کنیم، قطعاً نتایج رضایت بخشی کسب خواهیم کرد.

علیرضا حقی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم ملی دوچرخه‌سواری پیش از اعزام به مسابقات بین‌المللی ترکیه، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط اردو بسیار خوب است و از عملکرد رکاب‌زنان رضایت دارم. تا کنون ۴ مرحله اردو در بخش‌های استقامت و نیمه استقامت برگزار شده و هم اکنون هم در اردو به سر می‌بریم. در اردوی فعلی تیم ملی چهار رکاب‌زن بزرگسال، ۳ رکابزن از رده سنی امید و یک نفر هم از تیم جوانان حضور دارند که مجموعا ۸ نفر می‌شوند. با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی رشته تایم تریل تیمی هم حضور دارد، امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی در هانگژو داشته باشیم.

وی افزود: فدراسیون هم تاکنون کمال همکاری را با تیم ملی داشته و نسبت به بودجه‌ای که در اختیار فدراسیون قرار دارد، تدارک خوبی برای تیم ملی چیده شده است. قرار است به زودی در مسابقات بین‌المللی ترکیه شرکت کنیم و با توجه به رایزنی‌های انجام شده در قالب تیم دانشگاه آزاد در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۴ نفر از رکاب‌زنان بزرگسال و ۲ نفر از رده سنی امید عازم ترکیه خواهند شد. همچنین یکی از رکاب‌زنان رده سنی امید به همراه تیم آرویچ شرق در رقابت‌های بین المللی ترکیه به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.

حقی در خصوص میزان امیدواریش نسبت به عملکرد تیم ملی دوچرخه‌سواری در بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: امیدواریم نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است، اما بزرگترین و تنها مشکلی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم نداشتن دوچرخه‌های به‌روز است. با وجود این نداری‌ها، کمبود امکانات و منابع مالی فدراسیون برای ما سنگ تمام گذاشته است. تاکنون ۵ مرحله اردو برگزار شده که ۴ اردو در بخش استقامت و نیمه استقامت بوده است. با برنامه‌ریزی علمی و دقیقی که هاشم کندی به عنوان سرپرست فدراسیون برای دوچرخه سواری در بازی‌های آسیایی در نظر گرفته، فکر می‌کنم بتوانیم نمایش قابل قبولی در هانگژو داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری تصریح کرد: باز هم می‌گویم که کسب مدال در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست و اگر بتوانیم در چند مسابقه بین‌المللی دیگر تا آغاز بازی‌های آسیایی شرکت کنیم، قطعاً نتایج رضایت بخشی کسب خواهیم کرد.   پس از مسابقات بین‌المللی ترکیه در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد و سپس در نظر داریم تا در تور قونیه که باز هم در کشور ترکیه خواهد بود، شرکت کنیم. هدف از اعزام تیم ملی به این رقابت‌ها حضور شایسته در بازی‌های کشور‌های اسلامی است. در بازی‌های کشور‌های اسلامی حدود ۸۰ کشور حضور دارند و به نظرم از سطح قابل قبولی برخوردار است و می‌تواند سنگ‌محک خوبی پیش از حضور در بازی‌های آسیایی باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *