رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهمترین عنصر در اجرای اقتصاد مقاومتی افزایش سهم مردم است

7:30 - 02 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۲۴۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مهمترین عنصر در اجرای اقتصاد مقاومتی افزایش سهم مردم است، گفت: استراتژی اصلی‌مان برای تحول اقتصادی در استان «از مردم برای مردم» است؛ اینکه مردم را در خدمت مردم قرار دهیم و دولت تنها روابط را تنظیم و تسهیل‌گری کند؛ الگوهایی در حوزه اقتصادی موفق هستند که دولت در آنها تنها نقش تسهیل‌گری داشته باشد.

سید محمد دهنوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولویت‌های سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی استان گلستان در سال جدید بیان کرد: کشاورزی و دامپروری از صنایعی هستند که قصد سرمایه گذاری در آنها برای توسعه استان گلستان را داریم . 

وی با بیان اینکه در پیشرفت اقتصادی نقطه مرکزی تغییرات را تحول روستا محور قرار داده‌ایم، افزود: تمرکز اصلی روی مردم یا همان روستاییان است تا با اقدامات خود بتوانند زمینه لازم برای این تخول را  فراهم کنند. 

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مهمترین عنصر در اقتصاد مقاومتی افزایش سهم مردم است، عنوان کرد: استراتژی اصلی‌مان برای تحول اقتصادی در استان «از مردم برای مردم» است؛ اینکه مردم را در خدمت مردم قرار دهیم و دولت تنها روابط را تنظیم و تسهیلگری کند؛ الگوهایی در حوزه اقتصادی موفق هستند که دولت در آنها تنها نقش تسهیلگری داشته باشد. 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *