پرچم حکیم نظامی در تمام نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا به اهتزاز درآمد

21:27 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۳۴۶
رییس ستاد بزرگداشت حکیم نظامی در آیین بزرگداشت حکیم نظامی گفت:پرچم حکیم نظامی شاعر ایرانی و پارسی سرا، در کنار پرچم ایران در تمام نمایندگی‌های ایران در سراسر دنیا به اهتزاز درآمد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی شامگاه جمعه ۲۰ اسفند در آیین بزرگداشت حکیم نظامی که در تالار وحدت برگزار شد، گفت: همه نهادها و سازمان‌های مرتبط، همه همکاری خود را به کار بستند تا بزرگداشتی در خور حکیم نظامی برگزار کنیم.

وی افزود: از روز ۱۵ اسفند ماه با شروعی نیکو در حرم امام رضا(ع) در گنجینه و موزه آستان قدس رضوی، کار این بزرگداشت آغاز شد و پس از آن همه شهرها میزبان این برنامه بودند.

دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با برپایی همایش‌ها، جلسات و نشست های متعدد، به ویژه برنامه هایی از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، شاهد غنای قابل توجه برنامه ها بودیم.

مشاور وزیر فرهنگ ادامه داد: امروز پرچم نظامی در کنار پرچم کشورمان در همه نمایندگی های وزارت امور خارجه به اهتزاز درآمده است که نشان دهیم او متعلق به ایران است و هیچ کشوری نمی تواند درباره این شاعر ادعا داشته باشد.

وی اظهار داشت: همه دست در دست یکدیگر نسبت به این حکیم نامدار احساس مسئولیت کردند، از این که جمع بزرگی از هنرمندان را در کنار خود داریم، به خود و نام حکیم نظامی می بالیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *