بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان چه گفتند؟

23:17 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۳۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم استقلال در مهمترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت‌نفت آبادان به پیروزی دست یافت.

- بازیکنان تیم استقلال پس از ... مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

زبیر نیک‌نفس:

* بازی خوبی بود ، به جز 20 دقیقه آخر که صنعت نفت به ما فشار آورد که طبیعی هم بود، عملکرد خوبی داشتیم و خدا را شکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

*با توجه به شرایط جدول، دربی بسیار حساس است و تیم پرسپولیس هم تیم خوبی است. ما مثل همه بازی ، تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت و برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

*من با نظر خود فرهاد مجیدی آمدم. می‌دانستم دید آنها مثبت است. زمانی هم که رسیدم تلاش کردم و خدا را شکر کم کم با کمک بچه‌های تیم جا افتادم. 

*من مشکل داشتم. در این هفته هم با تیم تمرین نکردم ولی خدا را شکر امروز حالم خوب است. من مسموم شده بودم و مشکل گوارشی داشتم. امروز یک نیمه بازی کردم و ببینیم در دربی خدا چه می‌خواهد.

مطهری: در دربی باید باهوش باشیم و عجله نکنیم

امیرارسلان مطهری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان درمورد اینکه چرا کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: قبلاً هم درمورد این موضوع صحبت کرده‌ام و جواب این سوال پیش من نیست. نظر کادر فنی است.

*تلاش می‌کنم هر زمانی وارد زمین می‌شوم بهترین عملکرد را داشته باشم، چون می‌دانم خارج از ورزشگاه هواداران منتظر هستند تا با یک حرکت ما به هوا بپرند.

* تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. تمام بازی‌ها حساس است و دربی هم 3 امتیازی است.

*باید 3 امتیازها را جمع کنیم. باید باهوش باشیم و نباید عجله کنیم. با تمرکز بالا باید همین روند را حفظ و صعودی‌تر کنیم.

غفوری: فکر قهرمانی از الان ساده لوحانه است

ووریا غفوری پس از دیدار استقلال مقال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: گرفتن این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود تا فاصله را حفظ کنیم. بعد از چندسال با اختلاف امتیاز بیشتری نسبت به پرسپولیس به پیشواز بازی بزرگ می رویم. خداراشکر همه چیز عالی است.

*بعد از آسیبی که در نیم فصل اول دیدم، الان شرایط و آمادگی خیلی خوبی دارم. می‌توانم به تیمم کمک کنم. حالا هرچقدر که بازی کنم.

*هنوز هیچ چیزی قطعی وجود ندارد. هنوز بازی‌های سختی پیش رو داریم. فکر قهرمانی از الان خیلی ساده لوحانه است. باید هفته به هفته، با تمرکز کامل و متحدتر از همیشه جلو برویم. ان‌شاالله بازی‌ها را یکی یکی ببریم و به هدفمان برسیم.

*ما یک برنامه تیمی و تاکتیک خودمان را داریم. می‌رویم که طبق معمول و مثل هر هفته بازی خودمان را انجام بدهیم. بازی سختی است. تمرکز و انرژی بیشتری می‌خواهد. ان‌شاالله بتوانیم برنده باشیم.

*احساس می‌کنم امسال تیم تر از هر سال دیگری هستیم.خیلی به قهرمانی امیدوار هستم. ان‌شاالله این اتفاق بیفتد.

مهدی‌پور: برای حفظ صدرنشینی به مصاف پرسپولیس می‌رویم

مهدی مهدی‌پور پس از برد استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خداراشکر بازی سختی بود. حریف تیم خیلی خوبی است. هفته قبل هم پرسپولیس را شکست داده بود. با تلاش همه بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم. با توجه به شرایط جدول و همچنین اینکه بازی قبل از دربی بود، این مساله برای همه ما خیلی مهم بود.

*از اول فصل هم مبنای ما این بود که بازی به بازی جلو برویم. در هر بازی استراتژی خودش بوده، با توجه به نظر کادرفنی بچه‌ها هم سعی کردند در هر بازی بهترین عملکردشان را داشته باشند. کلی نمی‌خواهم در مورد فصل صحبت کنم، همین که بازی به بازی جلو برویم و سعی کنیم امتیازات را بگیریم بهترین کاری است که می‌توانیم انجام بدهیم.

*دربی شرایط خاص خودش را دارد. با توجه به تجربه‌ای که در این یکی دوسال به دست آوردم با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند اما قطعا برای حفظ صدرنشینی مان وارد زمین می‌شویم. باز هم مثل بقیه بازی‌ها سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *