رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رضاییان: داور باید اجازه تعویض را می‌داد/ یکی از زیباترین دربی‌ها را شاهد بودیم

19:41 - 26 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۳۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: خیلی از سوت‌های ۵۰ - ۵۰ حتی ۸۰ به ۲۰ را به نفع حریف زد.

- رامین رضاییان، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال در دربی ۹۸ که در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*فکر می‌کنم یکی از زیباترین دربی‌های چند سال اخیر بود. زیبایی فوتبال همین است. از طرفی وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم ممکن است گل هم بخوریم. روی گلی که دریافت کردیم کسی را مقصر نمی‌دانم.

*به کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. فوتبال همین است، اما یک نکته امروز رعایت نشد. داور می‌توانست بهتر سوت بزند تا تنشی ایجاد نشود. ما پرسپولیس هستیم و یاد گرفته‌ایم که دنبال بهانه نباشیم. فوتبال ما نشان داد که در حال حرکت رو به جلو هستیم و تسلیم نمی‌شویم.

* عصبانیت گل‌محمدی؟ گل‌محمدی را درک می‌کنم. گاهی سوت‌های کوچک کار را خراب می‌کند. در آن لحظه قرار بود ما تعویض کنیم. در جریان جزئیات نیستم، اما فکر می‌کنم در آن لحظه ما 10 نفره بودیم. تمام این اتفاقات جز فوتبال است.

*شانس قهرمانی پرسپولیس؟ همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است. ما برای هدفی که داریم می‌جنگیم و سایر موارد دست طبیعت و خدا است. در پایان بازهم به هر دو تیم تبریک می‌گویم که فوتبال زیبایی را ارائه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *