رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیدعباسی: جنگندگی و تلاش در DNA تیم فجر است/ این بازی برای من و معدنچی جذابیت‌های خوش را دارد

18:11 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۲۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: امیدوارم بهترین فرد زمین در بازی فردا، داور باشد و قضاوت خوبی به نمایش بگذارد.
- سید داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فجر سپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که  گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم به شیراز می‌رویم و با تیم خوب فجر بازی داریم. همه از علاقه قلبی من به فجر و مردم شیراز باخبر هستند. فوتبالم را مدیون فجر هستم و به همه این موضوع را گفته‌ام. همیشه حمایت مردم شیراز را پشت سرم داشته‌ام.

*به علی اصغر کلانتری که زحمت زیادی کشید و همراه با فجر قهرمان دسته اول شد، خسته نباشید می‌گویم. همچنین به مهرزاد معدنچی بابت انتخابش تبریک می‌گویم که فردا اولین تجربه‌اش را خواهد داشت. به همین دلیل این بازی برای او و من جذابیت‌های خوش را دارد. چیزی که مسلم است، اینکه بازی فردا در ذهن من و معدنچی ماندگار خواهد بود.

*جنگندگی و تلاش در DNA تیم فجر وجود دارد. در طرف مقابل بازیکنان ما در این چند بازی اخیر نشان دادند که نهایت تلاش می‌کنند و البته در نتیجه‌گیری بدشانس بودند. بازی جانداری خواهد بود و زیبا از کار در خواهد آمد.

*امیدوارم بهترین فرد زمین در بازی فردا، داور باشد و قضاوت خوبی به نمایش بگذارد. با وجود همه ارادتی که به فجر دارم، فردا به عنوان نماینده خراسان امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای استان باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *