رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توقف خانگی شاگردان قلعه‌نویی مقابل پیکان/ سوغات ۳ امتیازی نویدکیا با شکست نساجی

18:01 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پر گل سپاهان و توقف خانگی گل‌گهر مقابل پیکان پیگیری شد.
- در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ۲ دیدار همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های سیرجان و مشهد برگزار شد که در دیدار حساس تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام رضا مشهد مهمان تیم نساجی مازندران بود که در پایان این بازی تماشایی و پر حادثه زردپوشان اصفهانی موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک نساجی را از پیش رو بردارند تا شاگردان نویدکیا با کسب دوازدهمین برد خود ۴۱ امتیازی شوند و فاصله خود با پرسپولیس رده دومی را موقتا به ۴ امتیاز کاهش دهند.

در سوی مقابل شاگردان ساکت الهامی با قبول ششمین باخت‌شان ۲۶ امتیازی باقی ماندند و از رده دهم تکان نخوردند. همچنین علیرضا حقیقی، دروازه‌بان باتجربه نساجی در دقیقه ۸۶ با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

* نساجی مازندران یک - سپاهان اصفهان ۳
 
گل‌ها: سجاد شهباززاده (۲۴)، امید نورافکن (۶۳) و دانیال اسماعیلی‌فر (۹۳) برای سپاهان و سعید غلامعلی‌بیگی (۶۷) برای نساجی
 
کارت قرمز: علیرضا حقیقی (۸۷) از نساجی
 
در دیدار همزمان تیم گل‌گهر سیرجان رده پنجمی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه قاسم سلیمانی در نبردی حساس میزبان تیم پیکان رده ششمی بود که در پایان این دیدار توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا این بازی با تاسوی بدون گل به اتمام برسد.
 
شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب این تساوی ۳۳ امتیازی شدند و در همان رده پنجم باقی ماندن، اما پیکان با ۳۲ امتیاز جایگاهش در رده ششم را در خطر می‌‎‌بیند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *