پاشایی: فوتبال ایران باید به احترام تارتار دست بزند/ تنها ایراد داور اخراج تارتار بود

17:45 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۲۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: درباره عاشوری و خدابنده‌لو باید پزشک تیم نظر بدهد.

- حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود و نتیجه بازی هم نشان‌گر این مساله بود. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم. ما برنامه‌ریزی کردیم و همه چیز طبق روند پیش‌بینی شده طی شد و امیدوارم در آینده هم شاهد چنین روندی باشیم.

*درباره فصل جاری باید بگویم ما یک پوست اندازی اول فصل داشتیم و باید باهم هماهنگ می‌شدیم. این این هماهنگی نیم فصل طول کشید، اما به کار خود امید داشتیم. برخی به ما تهمت زدند، اما ما کار خود را پیش بردیم. به طور مثال محمدحسین اسلامی در تیم امید ذخیره بود، اما حالا می‌بینید که به یک سوپر استار تبدیل شده است.

*فوتبال ایران باید به احترام تارتار دست بزند که در این شرایط سخت، موفق شدیم به آلومینیوم ۴ گل بزنیم و حتی گل‌های قابل توجه دیگری نیز نزدیم.

*درباره عاشوری و خدابنده‌لو باید پزشک تیم نظر بدهد. یک بازی مهم مقابل مس رفسنجان داریم و می‌خواهم باخت خود را مقابل این تیم در نیم‌فصل اول جبران کنیم.

*آقای عادل روز فوق‌العاده‌ای داشتند و قصاوت بی‌نقصی داشتند. تنها نکته اخراج تارتار بود. تارتار یکی از سالم‌ترین مربی‌های ایران است و ایشان کوچک‌ترین بی‌احترامی نکردند و به نظر من تنها ایراد آقای عادل، اخراج تارتار بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *