مهدی: مصوبه اولیه حضور تماشاگران در دربی صادر شده/ استادیوم آزادی برای بازی‌های ملی شرایط حضور بانوان را دارد

12:26 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۲۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: حضور تماشاگران در دربی فصل اول این کتاب است و ما می‌خواهیم در همه ورزشگاه‌ها تماشاگران حضور داشته باشند.

- سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه شبکه ۵ سیما درخصوص حضور تماشاگران و همچنین امکان حضور بانوان در بازی دربی بین استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*سال‌ها است منتظر حضور عزیزان هوادار روی سکو‌ها هستیم. شاید حضور تماشاگران در دربی فصل اول این کتاب است و ما می‌خواهیم در همه ورزشگاه‌ها تماشاگران حضور داشته باشند.

*تا ۳۰ درصد مصوبه شورای تامین استان و دستور العمل شورای عالی وزارت کشور است، بنا بر تصمیم شورای تامین هر استان تا سقف ۳۰ درصد می‌تواند از طرفیت تماشاگر استفاده کند. تا این لحظه تلاش بر این است که این اتفاق (حضور تماشاگران در دربی پایتخت) بیفتد و مصوبه اولیه هم صورت گرفته است.

*در رابطه با لیگ داخلی همچنان شاهد حضور آقایان هستیم، چون بحث مهمان پذیری، محل استقرار و پذیرایی و این موارد در کل ورزشگاه‌های کشور هنوز فراهم نشده است. فقط استادیوم آزادی بنا بر بازی‌های ملی این شرایط را برای حضور بانوان دارد، اما در بقیه ورزشگاه‌ها در این زمینه مشکل داریم.

*در خصوص اینکه برخی تیم‌ها مثل نساجی و سپاهان به حضور تماشاگران فقط در بازی دربی اعتراض کرده‌اند باید بگویم که پروتکل‌ها برای کل کشور صادر شده و هر استادیومی که زیر ساخت‌ها را فراهم کند و تائیدیه نهایی را بگیرد مشکلی ندارد. اول باید دو دوز واکسن و سامانه بلیت فروشی و گیت‌ها را فراهم کنند. بعد از تائید وزارت کشور از این پس می‌توانند از تماشاگران میزبانی کنند.

*درخواست ما اینست که ساعت ۱۵:۳۰ ساعت مناسبی برای برگزاری دربی نیست. درخواست ما اینست که برگزاری بازی به سمت عصر برود و امیدواریم این مساعدت صورت بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *