رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جذاب کردن دربی یا هموار کردن مسیر قهرمانی؟ منصوریان پاسخ می‌دهد

10:39 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۱۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی سابق آبی‌پوشان پایتخت می‌تواند نقش مهمی بر اتفاقات هفته جاری داشته باشد.

- هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز و در اوج هیجان و رقابت، خصوصاً در صدر جدول و بین تیم‌های سرخابی پایتخت آغاز خواهد شد. دو تیم تهرانی عصر امروز به مصاف دو تیم از استان خوزستان خواهند رفت تا پیش از رقابت در دربی ۹۸ محکی جدی بخورند.

تیم فوتبال استقلال که با ۵۱ امتیاز و با اختلافی ۶ امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده اول جدول رده بندی ایستاده است، امروز عصر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. شاگردان علیرضا منصوریان هفته پیش موفق شدند در آبادان با دو گل از سد پرسپولیس مدعی بگذرند و اختلاف امتیازی سرخابی‌ها را به ۶ امتیاز افزایش دهند. با کسب پیروزی مقابل قهرمان ۵ فصل اخیر فوتبال ایران و همچنین قرار گرفتن در رده هفتم جدول، حالا آبادانی‌ها در بالاترین سطح روحیه و انگیزه به سر می‌برند و قطعاً برای امتیازگیری از صدرنشین فوتبال ایران به تهران سفر خواهد کرد.

علیرضا منصوریان که در دوران بازی خود با پیراهن استقلال چهره بسیار محبوب کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت بود، در دوران مربیگری خود روی نیمکت این تیم نشست، اما در پایان با خاطره‌ای بسیار تلخ و شکستی بسیار سنگین مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا از هواداران استقلال خداحافظی کرد. این سرمربی ۵۰ ساله حالا برای اثبات توانایی‌های خود در کسوت مربیگری نیاز به نتیجه‌ای خوب در ورزشگاه آزادی مقابل تیم محبوبش دارد.

در صورتی که نفت آبادان استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و یا با تساوی ۲ امتیاز حیاتی را از این تیم دور سازد، می‌تواند در صورت برتری پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان، به کمتر شدن اختلاف امتیازی سرخابی‌های پایتخت و جذاب‌تر شدن رقابت قهرمانی کمک نماید و باعث شود در دربی ۹۸ پایتخت یکی از مهم‌ترین دربی‌های چند فصل اخیر لقب بگیرد. شاگردان منصوریان در دیدار رفت موفق شدند استقلال را در ورزشگاه تختی آبادان با نتیجه یک بر یک متوقف سازند و امتیازگیری از این تیم برای آن‌ها دور از دسترس نخواهد بود.

*برنامه بازی های امروز سرخابی های پایتخت:

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس | ساعت ۱۸

استقلال - نفت آبادان | ساعت ۲۰



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *