رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: امیدوارم مقابل استقلال سربلند باشیم/ نگاه فوتبال ایران به این مسابقه است

17:35 - 19 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۰۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: باید بازیکنانم تلاش کنند تا در مسابقه فردا هم بهترین عملکرد را از خود ارائه بدهند.

- علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با توجه به عملکرد خوبی که مقابل پرسپولیس داشتیم شرایط برای ما به مراتب سخت‌تر خواهد بود، چون مسئولیت بسیار سختی قبول کردند. وقتی بازیکنان ما یکی از تیم‌های خوب پایتخت را شکست دادند، قطعاً باید تلاش کنند تا در مسابقه فردا هم بهترین عملکرد را ارائه بدهند.

*به خودمان افتخار می‌کنیم که همراه با بازیکنان، عوامل و تمام ارکان باشگاه لبخند را روی لبان مردم خون‌گرم آبادان و خوزستانی‌های سراسر جهان بیاوریم.

*کاملا آماده این بازی هستیم و آنالیز خیلی خوبی طی روز‌های اخیر داشته‌ایم. پس از دیدار با پرسپولیس، تمام اعضای گروه فنی ما به شکل‌های مختلف مسابقات استقلال را آنالیز کرده‌اند و جمع‌بندی‌های لازم را داشتیم تا در دو جلسه فنی فشرده برای بازیکنان، نکات لازم را بگوییم.

*می‌دانم بازی سختی مقابل استقلال داریم و نگاه فوتبال ایران به این مسابقه است که امیدوارم بچه‌های ما در این مسابقه سربلند باشند و تیمی که زحمت می‌کشد، بیشترین مزد را بگیرد. به بازیکنان هم گفتم باتوجه به اینکه عملکرد خیلی خوبی مقابل پرسپولیس داشتید، باید این شرایط ادامه پیدا کند و ان‌شاالله بتوانیم بهترین کیفیت را به‌نمایش بگذاریم و تیمی که استحقاقش را دارد، برنده شود.

*در مجموع بازی سختی می‌بینم، اما اگر بارندگی در کیفیت مسابقه تاثیرگذار نباشد، فکر می‌کنم مثل دیدار با پرسپولیس که قول دادم نمایش خوبی خواهیم داشت، یک عملکرد خوب دیگر ارائه بدهیم.

*بازیکن محروم نداریم، اما سه، چهار نفر مصدوم هستند که همراه با خودمان به تهران آوردیم که باید شرایط آن‌ها را مورد ارزیابی قرار بدهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *