بابایی: تقابل منصوریان با استقلال همیشه جذاب بوده/ مهارت آبی‌پوشان در گل نخوردن است

0:01 - 20 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۰۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قرعه برای استقلال و پرسپولیس دشوار شده، اما اگر دو تیم از این مرحله عبور کنند مطمئنا شاهد حضور آن‌ها در فینال خواهیم بود.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برت فوتبال اظهار داشت: بازی استقلال و نفت آبادان جذاب خواهد بود. استقلال یک چیدمان خاص دارد و هرکدام از بازی‌ها برای استقلال نوعی فینال است و بازی به بازی پیش می‌روند. اکنون استقلالی‌ها در بهترین حالت ممکن در صدر جدول قرار گرفته‌اند و این را مدیون مدیریت هستند که بعد از چندین سال آرامش را به این تیم بازگردانده و همچنین کادرفنی حرفه‌ای استقلال که به خوبی تیم را هماهنگ کرده‌اند.

وی افزود: صنعت نفت آبادان در بازی گذشته موفق شد تیم پرسپولیس را شکست دهد و با روحیه مضاعف به مصاف استقلال خواهد آمد تا نشان دهد پیروزی مقابل پرسپولیس شانسی نبوده. منصوریان از استقلالی‌های با تعصب است، اما الان مربی تیم آبادان است و تمام تلاشش را می‌کند تا هواداران آبادانی را خوشحال کند و از این رو تقابل او با استقلال جذاب می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبلال استقلال ادامه داد: هدف اول نفت آبادان در بازی فردا گل نخوردن است؛ زیرا بازی در تهران است و آنها سعی می‌کنند چشم به ضد حملات بدوزند و از این جهت بازیکنان در خط دفاعی باید حواسشان به این مسئله باشد. از وقتی یزدانی و مرادمند رفتند، ناهماهنگی در خط دفاع دیده شد، اما هرچه می‌گذرد خط دفاعی استقلال هماهنگ می‌شوند. مهم تفکر گل نخوردن است که بازیکنان استقلال در آن مهارت دارند.

بابایی در پایان در خصوص تقابل استقلال و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خاطر نشان کرد: قرعه هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس دشوار شده، اما اگر دو تیم از این مرحله عبور کنند مطمئنا شاهد حضور آن‌ها در فینال خواهیم بود. نساجی همواره طی این فصل خوب کار کرده و اگر استقلال آن‌ها را دست کم بگیرد مسلما خطرساز خواهد شد. استقلال تیم بزرگی است و با قدرت بازیکنان استقلال برنده این دیدار خواهد شد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *