مصطفوی: شناخت خوبی از نفت داریم/ قرارداد کوتاه مدت با سیلوا تصمیم درستی بود

15:23 - 19 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۰۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت خوبی از نفت داریم و نقاظ ضعف و قوت این تیم را آنالیز کردیم.

- صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

بازی؟

بازی فردا، یک بازی دشوار برای هر دو تیم خواهد بود. تیم استقلال با توجه به عملکردی که در هفته‌های گذشته داشته، برای حفظ روند خودش پا به میدان می‌گذارد. شناخت خوبی از صنعت نفت داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را کادرفنی به خوبی آنالیز کرده و برای فردا ان‌شاءالله همه تلاش خود را می‌کنیم تا روند موفقیت تیم را ادامه دهیم و امیدواریم با یک بازی و یک نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

غایبان؟

بازیکن جدیدمان با ما تمرین کرده و در حال حاضر آقای چشمی را برای بازی فردا نداریم. دو بازیکن با مصدومیت جزئی هم داریم که تلاش می‌کنیم با کمک کادر پزشکی فردا بازی کنند. درباره کارت بازی بازیکن برزیلی اطلاعی ندارم، ولی ایشان با ما تمرین می‌کند. همانطور که گفتم، یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند و کادر پزشکی تلاش می‌کند تا آن‌ها را آماده کند.

فدا کردن بازی فردا برای دربی؟

اینجا کنفرانس بازی استقلال و صنعت نفت است. تفکر آقای مجیدی از اول فصل این بوده که بازی به بازی جلو برویم و هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. بازیکنان به این موضوع واقف هستند و بازی را جدی گرفته‌اند. ما با صد درصد توانمان در این بازی به میدان می‌رویم.

امکان جذب بازیکن حدید؟

پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسته شده بود که مرادمند و یزدانی از تیم خارج شدند و به تیم جدیدی رفتند. به همین دلیل از لیست خارج نشدند و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم.

بیانیه باشگاه پرسپولیس و پاسخ باشگاه استقلال؟

شما کلاً سوالی راجع به بازی فردا ندارید؟ این موضوع در حیطه وظایف من نیست و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. در خصوص مسائل فنی بازی فردا هر سوالی باشد در خدمت هستم.

کم بودن مدت قرارداد سیلوا؟

وقتی در پنجره انتقالاتی تابستان قرار دارید، معمولاً امکان یارگیری با توجه به سلیقه مربیان بیشتر است. وقتی از این پنجره‌ها خارج می‌شوید، در واقع محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن خواهید داشت. من فکر می‌کنم این تصمیم، یک تصمیم عاقلانه بود و با توجه به شرایطی که تیم داشته، به نظرم تصمیم درستی گرفته شده است.


برچسب ها: استقلال مجیدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *