رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شعار «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی» موجبات یأس دشمن را فراهم کرده است

15:24 - 18 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۸۲۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز دشمن از وحدت ما و حشت دارد و ما با جامه عمل پوشاندن به شعار «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی»، علاوه بر یأس دشمن، موجبات رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم قهرمان کشور عزیزمان را فراهم آورده‌ایم.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، همایش یک روزه فرماندهان و جانشینان مراکز عملیات منطقه‌ای مشترک پدافند هوایی در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور برگزار شد.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده کشور در همایش سراسری مراکز عملیات منطقه‌ای مشترک پدافند هوایی کشور، با تبریک اعیاد شعبانیه، از همه تلاش‌های ارزشمند انجام گرفته در حوزه پدافند هوایی در سطح نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه و سایر نیرو‌ها و سازمان‌های نیرو‌های مسلح قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند هوایی در عرصه تأمین امنیت آسمان کشور، با تأکید بر لزوم هماهنگی و همدلی در سطح نیرو‌های مسلح به خصوص نیرو‌های پدافند هوایی، اضافه کرد: امروز دشمن از وحدت ما و حشت دارد و ما با جامه عمل پوشاندن به شعار «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی»، علاوه بر یأس دشمن، موجبات رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم قهرمان کشور عزیزمان را فراهم آورده‌ایم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، مزین شدن بیش از پیش به مکارم اخلاقی، برخورداری از نظم و انضباط و استمرار تلاش جهادی در اجرای مسئولیت خطیر واگذاری در یگان‌های پدافند هوایی را مورد تأکید قرار داد.

در این همایش فرماندهان و جانشینان مراکز عملیات منطقه‌ای کشور، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه مسئولیت خود را ارائه کردند.

در پایان از مراکز عملیات منطقه‌ای برتر در ارزیابی‌ها تجلیل به عمل آمد.
 
 
 

برچسب ها: ارتش سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *