مدیر کل مرکز حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی شد/ رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: قوای مسلح پرچم دار اقتدار هستند

13:04 - 18 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: امروز پرچم دار اقتدار، قوای مسلح هستند این اقتدار به صیانت و حفاظت احتیاج دارد و اولین قدم، حفظ امنیت و آرامش برای این مجموعه است.

- حجت الاسلام و المسلمین علی عبداللهی در مراسم معارفه و تکریم مدیر کل مرکز حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امروز در دستگاه قضا تحول و تعالی نهادینه شده است، گفت: هم اکنون سایر دستگاه‌ها نیز به تاسی از قوه قضاییه تحول و تعالی را دنبال می‌کنند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با تاکید براینکه تحول و تعالی مبنای خدمت است، گفت: خروج از ظلمت و ورود به نور برای انسان ترسیم شده و خداوند متعال انسان را جانشین خود معرفی کرده است در همین راستا خداوند قرآن و رسول اکرم را به عنوان تکمیل کننده وحی در اختیار انسانی که به دنبال تحول و تعالی است قرار داده است.

وی با بیان اینکه آن چه که توسط پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار انجام گرفت مصدر اصلی تحول بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ادامه حرکت تحولی ائمه اطهار بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح، مهم‌ترین دلیل اقتدار جمهموری اسلامی ایران هستند، افزود: امروز پرچم دار اقتدار، قوای مسلح هستند این اقتدار به صیانت و حفاظت احتیاج دارد و اولین قدم، حفظ امنیت و آرامش برای این مجموعه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی با بیان این که وظیفه اولیه ما صیانت است، تصریح کرد: این صیانت باید تحول آفرین باشد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در ادامه به اهمیت نقش قضات در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اشاره کرد و افزود: برای قاضی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نباید هیچ شکی در شجاعت، سخاوت و علمش وجود داشته باشد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی از اقدامات بیگ‌مرادی مدیر کل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی نیرو‌های حفاظت اطلاعات گفت: افرادی که در این منصب قرار می‌گیرند باید وفادار به قانون اساسی و ولایت فقیه باشند و با ارباب رجوع، رفتار مناسب و شایسته‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان ضمن تشکر از بیگ‌مرادی گفت: از مدیر کل جدید حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درخواست میکنم راه تقوا را ادامه دهد و حفظ آبروی رفتار سرلوحه کارش باشد.

وی با تاکید بر حفظ آبروی افراد در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد: می‌توانیم با تذکر و نظارت به موقع، از وقوع جرم پیشگیری کنیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از همه اعضای شورای معاونین و دادسرا‌ها انتظار دارم به ما کمک کنند تا بتوانیم به بهترین شکل به وظیفه خودعمل کنیم و امیدوارم عملکرد ما در راستای تحول باشد.

مسلم محمدیاران با اشاره به برنامه‌های پیش روی خود گفت: باید توجه خود را به مسئله پیشگیری معطوف کنیم و اگر اولویت پیشگیری و صیانت باشد امیدافرینی محقق خواهد شد.

در این مراسم بیگ مرادی مدیرکل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، به ارائه نکاتی در زمینه بهبود عملکرد این مجموعه پرداخت.



مهدی عباسی دیزج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
0
0
سلام خسته نباشین چطورمیتونم جذب سازمان بشم مجدد.من سال۸۷دراستان آشرقی مشغول بودم رفتم دوره عملیات وازتازیخ نتونستم جذب بشم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *