برگزاری ۱۰۵ کارگاه حضوری و ۴۵۰ کارگاه آنلاین در پویش کودکان سایبری

10:34 - 18 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۶۹۵
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: بیش از ۲۶ میلیون بازدید از پویش کودکان سایبری در فضای مجازی انجام و حاشیه این پویش از ۴ کتاب نیز رونمایی شد.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از رونمایی ۴ کتاب در حاشیه پویش کودکان سایبری، خبر داد.

- سرهنگ علی محمد رجبی گفت: پویش کودکان سایبری از تاریخ ۲۵ دی ماه تا یکم بهمن ماه اجرا شد.

وی افزود: در این پویش اقدامات گسترده رسانه ای انجام شد که میتوان به ۳۵۲ اقدام رسانه ای، اجرای تبلیغات محیطی در مساحت ۶ هزار ۶۳۸ متر مربع، نصب بنر در محیط ۲ هزار و ۳۷۰ در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه اقدامات گسترده ای در سامانه شاد صورت گرفت، تصریح کرد: جذب ۱۳۰ هزار عضو در کانال شاد، ۱۵ میلیون بازدیدکننده از مطالب کانال پلیس در شاد، حضور ۲ هزار نفر در کارگاه آموزشی و تهیه هزار و ۵۰۰ کلیپ از اقدامات پلیس فتا در این حوزه بود.

وی افزود: بیش از ۲۶ میلیون بازدید از پویش کودکان سایبری در فضای مجازی انجام و ۴۰۳ محتوای چند رسانه ای نیز در زمینه های مختلف طراحی شد.

سرهنگ رجبی با اشاره به رونمایی از ۴ عنوان کتاب در حاشیه پویش کودکان سایبری، بیان کرد: بیش از ۲۶۶ جلسه هم اندیشی در سطوح مختلف با حضور استانداران سراسر کشور، ائمه جمعه و سایر مسئولان برگزار شد.

وی با اشاره به حمایت ۳۴ سازمان دولتی غیر دولتی و بخش خصوصی از پویش کودکان سایبری، گفت: ۵ هزار نقاشی در قالب مسابقه نقاشی ویژه کودکان دریافت و به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

به گفته رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا، ۱۰۵ کارگاه آموزشی حضوری و ۴۵۰ کارگاه به صورت آنلاین در خصوص پویش مذکور برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *