فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: با هر تهدیدی قاطعانه برخورد می‌کنیم

9:44 - 18 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۶۷۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروی پدافند هوایی تحریم‌ها را کم‌اثر کرده است، گفت: آمادگی رزمی نیرو‌های پدافندی شبانه‌روز در حال تقویت است.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، روز گذشته سه‌شنبه در بازدید از گروه پدافند هوایی اهواز در جمع فرماندهان این گروه پدافندی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: ماحصل تکیه بر تخصص و توانمندی‌های داخلی موجب بالندگی، رشد و تعالی نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش در تمامی زمینه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیق در نیروی پدافند هوایی امری اجتناب‌ناپذیر است، افزود: پیشرفت علمی در سایه بصیرت و هوشیاری ضمن کم‌اثر کردن تحریم‌ها، پدافند هوایی را در جایگاه برتر و والایی قرار داده که مایه غرور و مباهات همگان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با اشاره به اقدامات سازنده و اثرگذار کارکنان فنی و متعهد این نیرو در ارتقای توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات عملیاتی پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی و آمادگی رزمی نیرو‌های پدافندی شبانه‌روز در حال تقویت و ارتقاست.

صباحی‌فرد اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی در برابر هرگونه تهدید احتمالی برخوردی قاطع و جدی دارد و در این زمینه هیچ‌گونه درنگی نمی‌کند.

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *