دادستان رامهرمز در خصوص ادعای جابجایی محل کسب یک گلفروش توضیحاتی ارائه کرد

12:25 - 17 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۴۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز در استان خوزستان در رابطه با ویدئو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جایجایی محل کسب یک گلفروش در این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

 - حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین زاده در خصوص ویدئو منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جابجایی محل کسب یک گلفروش که مدعی شده این کار را با دستور دادستانی انجام داده است، بیان کرد: کلیپی در فضای مجازی پخش شده که شخص گلفروشی مدعی شده است که با دستور دادستان مجبور به ترک محل شده است، اما حقیقت ماجرا این نیست.

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: محل استقرار گلفروش شاکی خصوصی دارد و شاکی خصوصی نزد دادستانی طرح شکایت کرده است که ما از باب اینکه ابتدا باید مسائل را به صورت توافقی حل کنیم، به صورت توافقی اجاره نامه محل فسخ شد.

وی بیان کرد: تاریخ فسخ اجاره نامه محل ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ بود و در همان توافق یک ماه به فرد فرصت داده شد تا محل را ترک کند؛ متاسفانه در مهلت داده شده فرد گلفروش محل را ترک نکرد و نهایتاً در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ با همکاری اهالی محل تمامی وسایل فرد بدون هیچ گونه خسارت به چند متر آن طرف‌تر منتقل شد و فرد به گواهی فیلمی که در یکی از سایت‌ها منتشر شده است در محل جدید فعالیت می‌کند و هیچ مشکل و مانعی برای کسب و کار این فرد به وجود نیامده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *