لزوم ترخیص خودرو‌های توقیفی از پارکینگ ها/ اعمال قانون به نفع سلامت مردم است

9:44 - 17 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۴۱۵
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید اعمال قانون متخلفان به خوبی و قاطعانه صورت بگیرد.
- سردار حسین اشتری در همایش سراسری پلیس راهور ناجا گفت: در رابطه با بحث نقاط حادثه خیز، دوربین ها، نصب سامانه سپهتن بر روی کامیون‌ها و تریلر‌ها با وزارت راه و شهرسازی مکاتباتی صورت گرفت و جلساتی با وزیر تشکیل شد تا اقدامات لازم در این حوزه‌ها انجام شود.

وی افزود: امیدواریم در دولت مردمی ولایی و انقلابی سیزدهم، به مشکلات بر زمین مانده پرداخته شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: یکی از خدمات تاثیر گذار ما باید کنترل تردد، ارتقای فرهنگ ترافیک و برداشتن موانع جانباختگان رانندگی باشد که در حال حاضر اقدامات قابل توجهی در این حوزه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: برای انجام اقدامات ما باید نقشه راهی تهیه شود و سهم دستگاه‌ها مختلف در بحث راهنمایی و رانندگی مشخص و ارتقا پیدا کنند.

سردار اشتری بیان کرد: باید نقاط حادثه خیز شناسایی و موارد آن بررسی شود، سامانه‌های ما باید طراحی و اجرایی شوند، استانداران باید پای کار بیایند.

وی با اشاره به بحث رسوب تعدادی خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ ها، گفت: صد‌ها دستگاه موتورسیکلت و خودروی توقیفی از پارکینگ‌ها ترخیص شدند، باید اموال مردم، مگر اموال دارای حکم توقیف قضایی به صاحبانشان بازگردد.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: هر استانی که بیشترین ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌ها را داشته باشد، مورد تشویق ما قرار خواهند گرفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *