پایان لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام با معرفی قهرمانان

14:58 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۲۷۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر آب‌های آرام باشگاه بحروبر گستر قهرمان بانوان و باشگاه دانشگاه آزاد قهرمان آقایان شدند.

- طبق اعلام روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله دوم لیگ برتر آب‌های آرام در بخش بانوان و آقایان از صبح امروز ۱۶ اسفند در دریاچه آزادی برگزار شد.

تیم‌های صنایع هرمزگان، بحر و بر گستر، اطلس تجارت، میداف و مقاومت در بخش بانوان و باشگاه‌های ملوان نداجا، دانشگاه آزاد، مقاومت، عقاب میداف و اطلس تجارت در بخش آقایان لیگ برتر آبهای آرام حضور داشتند.

این مسابقات در بخش بانوان در مواد کایاک یکنفره ۳۰۰متر، کایاک دونفره ۳۰۰متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۳۰۰متر، کانوی دونفره ۳۰۰متر، کانوی یکنفره ۲۰۰متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و در بخش آقایان در مواد کایاک چهارنفره ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰ متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کایاک یکنفره ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر، کانوی یکفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۵۰۰ متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی انجام شد.

بر این اساس پس از انجام مسابقات مرحله دوم در بخش بانوان بحر و بر گستر با ۱۳۳ امتیاز صدرنشین شد، صنایع هرمزگان با ۱۲۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف با ۹۵ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد. در بخش آقایان نیز دانشگاه آزاد با ۱۵۷ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد، ملوان نداجا با ۱۵۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مقاومت با ۱۱۳ امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *