رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محاکم حقوقی ارومیه بازدید کرد

14:15 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۲۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برگزاری جلسات هماهنگی و هم افزایی قضات محاکم تجدید نظر استان با قضات محاکم بدوی حقوقی وکیفری موجب افزایش اتقان و استحکام آرای صادره در پرونده‌ها می‌شود.
- ناصر عتباتی در بازدید سرزده از محاکم حقوقی ارومیه که با محوریت تاکید بر سیاست‌های ابلاغی در ماه‌های گذشته به منظور تسریع در رسیدگی‌ها و تعیین تکلیف فوری ارجاع پرونده‌های متشکله، تقویت استفاده از شورا‌های حل اختلاف و بررسی نتایج تصمیمات و جلسات ماه‌های گذشته صورت گرفت، ضمن حضور در کلیه شعب، با بررسی اقدامات انجام یافته، با همکاران دیدار و گفت و گو کرد و نیز به درخواست‌های تعدادی از مراجعین رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد.
 
همچنین رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با حضور در اجرای احکام مدنی، روند اقدامات اجرایی انجام شده را بررسی و راهنمایی های  لازم را ارائه کرد.

در ادامه این بازدید عتباتی در نشستی با قضات محاکم حقوقی، به برگزاری جلسات هماهنگی و هم افزایی قضات محاکم تجدید نظر استان با قضات محاکم بدوی حقوقی وکیفری برای افزایش اتقان و استحکام آرای صادره در پرونده‌ها و کاهش میزان رفت و برگشت پرونده از محاکم تجدید نظر به بدوی و بالعکس تاکید کرد و گفت: برقرای تعامل و تفاهم نتیجه بخش می‌تواند از برکات و آثار این جلسات هم افزایی باشد.
 
در ادامه این نشست قضات محاکم به بیان مشکلات موجود و تبادل نظر با رئیس کل دادگستری استان پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *