طراحی و ساخت سامانه‌های راداری و موشکی به‌روز در نیروی پدافند هوایی ارتش

12:34 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۲۱۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند در راستای طراحی و ساخت سامانه‌های راداری و موشکی به‌روز، لحظه‌ای درنگ نکرده و در زمینه ارتقای علوم پدافندی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد صبح امروز دوشنبه با حضور در گروه پدافند هوایی دزفول ضمن ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی از قسمت‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در حاشیه این بازدید، گفت: اگر حضور همیشه در صحنه مردم و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نبود قطعاً حال و روز امروز کشور ما نیز میدان تاخت و تاز کشور‌های غربی بود.

وی افزود: آرمان‌ها، ارزش‌ها و اعتقادات کشورمان با هیچ چیز قابل قیاس و معاوضه نیست و تا زمانی که این اصول در اولویت مردم کشورمان است هیچ وقت دچار رخنه و شکست نخواهیم شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ترقی و پیشرفت نیروی پدافند هوایی را مطلوب دانست و تصریح کرد: کارکنان متخصص پدافند در راستای طراحی و ساخت سامانه‌های راداری و موشکی به‌روز، لحظه‌ای درنگ نکرده و در زمینه ارتقای علوم پدافندی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش به‌ویژه شهید قاسم حمید اقدام به کاشت چند درخت در این گروه پدافندی کرد.
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *