پیشنهاد پیشکسوت پرسپولیس به گل محمدی؛ اجازه بده به لک و فنایی تمرین بدهم

10:18 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۱۵۲
دروازه بان و پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتقاد از وضعیت دروازه‌بانی لک گفت: مربی گلرهای پرسپولیس باید جواب بدهد که چه بلایی سر لک آورده است که این بازیکن که خودش یک تنه ۵۰ درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده است.

- وحید قلیچ دروازه بان و پیشکسوت تیم پرسپولیس در بخشی از گفت‌وگو با خبر ورزشی در رابطه با اشتباه حامد لک در بازی روز گذشته با نفت آبادان گفت: من به عمرم ندیده بودم دروازه‌بان پرسپولیس، هرکسی که باشد، از آن ضعیف ترین‌ها تا آن بهترین‌ها چنین گلی خورده باشد.

وی ادامه داد: کسی که این روز‌ها مربی گلر‌های پرسپولیس است باید جواب بدهد که با این دروازه‌بان‌ها چه کار می‌کنی؟ چه بلایی سر آن‌ها آوردی که حامد لک، که خودش یک تنه ۵۰ درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده؟ بچه‌ها هر چقدر آن جلو زحمت می‌کشند شاگرد فنایی آن‌ها را به فنا میدهد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس با بیان این پیشنهاد که اگر یحیی بخواهد حاضرم به تمرین بروم تا هم فنایی را تمرین بدهم هم حامد لک را یادآور شد: ما ۱۰ روز دیگر با استقلال بازی داریم. اگر بخواهیم با این شرایط جلو برویم اوضاع خراب می‌شود.

قلیچ ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی پرسپولیس گفت: این شکست فدای سر بچه‌ها. قرار نیست استقلال همه بازی‌هایش را ببرد، بالاخره آن‌ها هم می‌بازند. به شرط بهبود وضعیت دروازه‌بانی تیم، پرسپولیس از همین بازی بعدی مسابقات را می‌برد و قهرمان می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *