رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان بازرسی با جانبازان مرکز توانبخشی ثارالله دیدار کرد

17:46 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۰۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سخنگوی قوه‌قضاییه در آستانه روز جانباز ضمن حضور در مرکز توانبخشی ثارالله، در بازدیدی دو ساعته پای حرف‌ها و صحبت‌های جانبازان قطع نخاع بستری در این مرکز نشست و به استماع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها پرداخت.

 - ذبیح الله خداییان امروز یکشنبه پانزدهم اسفندماه و در آستانه میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بازدید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید دو ساعته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و عیادت از تک تک جانبازان قطع نخاع بستری در این مرکز، پای حرف‌ها و صحبت‌های آن‌ها نشست و به استماع مشکلات و دغدغه‌هایشان پرداخت.

خداییان  از جانبازان سرافراز کشورمان به عنوان اسوه و نماد ایثار و صبر یاد کرد و گفت: این عزیزان با رشادت‌ها، دلاوری‌ها و اهدای جسم و جان خود، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و جانفشانی آن‌ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس این سرزمین، پاک نخواهد شد.

وی با تقدیر از مدیران و کارکنان خدوم مرکز توانبخشی ثارالله، تلاش و ایثارگری آن‌ها برای پرستاری از جانبازان را ستود و به جایگاه ویژه خدمت رسانی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس در نزد خداوند متعال، اشاره کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *