رئیس کل دادگستری استان گیلان: اصلاح ساختار توزیع کالا و اعمال نظارت بر بازار در روز‌های پایانی سال ضروری است

14:49 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: اصلاح ساختار توزیع کالا و اعمال نظارت‌ شدید و قاطع بر بازار در روز‌های پایانی سال لازم و ضروری است.
- دوازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در روز‌های پایانی سال اظهار کرد: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها باید علمی و دقیق و از مبدا تا مرحله توزیع کالا را در برگیرد تصریح کرد: ساختار‌ها باید اصلاح شود تا با نظارت‌های شدید و قاطع در مرحله توزیع کالا، گروه‌های فشار اقتصادی نتوانند به راحتی تخلف کرده و با افزایش قیمت‌ها موجب تشنج بازار شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با اشاره به اینکه در این نشست در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال تدابیر پیشگیرانه‌ای مطرح شد تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر مکلف شدند تا نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

احمد آقایی در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد موضوعاتی از قبیل پیشگیری از ساخت و ساز در جنگل‌ها و مراتع، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، پیشگیری از احتکار و گران فروشی و نظارت دقیق بر مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در ایام نوروز در این نشست بحث و تبادل نظر شد و مدیران متعهد شدند تا بر مدار قانون، خدمات دهی و نظارت خود را افزایش داده و در راستای جلب اعتماد مردم تلاش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *