تارتار: واقعاً بازی سنگینی بود/ از اوایل مسابقه غافلگیر شدیم

18:57 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: واقعاً بازی سنگینی بود و از اوایل بازی غافلگیر شدیم.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی مقابل فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعاً بازی سنگینی بود و از اوایل بازی غافلگیر شدیم. در دو دقیقه شروع بازی فولاد به صورتی مارا پرس کرد که به گل رسیدند و ما به همان شکلی که به بازیکنان گوشزد کرده بودیم، گل دریافت کردیم که این موضوع از بازیکنان با کیفیتی که داریم بعید بود.

*ما غافلگیر شدیم و تا به بازی برگشتیم، دقایقی را از دست دادیم، اما خدا را شکر در نیمه اول با پرسی که انجام دادیم به گل مساوی رسیدیم. در نیمه دوم نیز فولاد خیلی به ما فشار وارد کرد و با وجود اینکه این تیم شکست خورد، به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها ما را خیلی تحت فشار گذاشتند و بازی هماهنگی به نمایش گذاشتند، اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم و با تیزهوشی سینا اسدبیگی هافبک مان، به گل دوم رسیدیم.

*واقعاً یک گل خیلی خوب زدیم و در ادامه نیز فولاد را کنترل کردیم. اینکه فولاد در اهواز شکست نمی‌خورد بی دلیل نیست. ما واقعاً در این دیدار تحت فشار بودیم. فکر می‌کنم فقط پرسپولیس در این دو سه سال فولاد را در اهواز شکست داده بود و خود نکونام هم سه سالی است در اهواز شکست نخورده بود بازیکنان کار بزرگی کردند. ما خیلی هوشمندانه بازی کردیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

*به هواداران و تمام کسانی که در کارخانه عظیم ذوب‌آهن زحمت می‌کشند این برد را تقدیم می‌کنم. برد خیلی شیرین بود.

*بنیادی‌فر و گروهش روز خوبی داشتند و به آن‌ها و کمیته داوران از جمله آقای افشاریان و آقای سخندان تبریک می‌گویم. گروه داوری امروز نماینده خوبی برای کمیته داوران بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *